TERMENI SI CONDITII DE ACHIZITIONARE SI REZERVARE A SERVICIILOR TURISTICE

Prezentul contract reglementeaza termenii si conditiile generale (in continuare denumite „T.C.G.”) privind rezervarea si achizitionarea serviciilor turistice oferite de catre societatea Jupiter Premium Hotel S.R.L, cu sediul in Loc. Jupiter, Mun. Mangalia, Jud. Constanta, Str. Brindisi, Nr. 8 A, inregistrata in Registrul Comertului sub nr. J13/594/13.03.2017, avand CUI RO 37198471 , e-mail: rezervari@hotelhercules.ro  (in continuare denumita „Hotelul”) aplicabile tuturor clientilor persoane fizice sau juridice.

Prin efectuarea unei rezervari sau prin cazarea la hotel, clientul isi da acceptul, fara obiectiuni asupra conditiilor si termenilor generali de rezervare si achizitionare a serviciilor turistice, valoarea acestora fiind aceiasi ca a unui contract valabil incheiat.

Termenii specifici de plata si anulare ai ofertelor speciale predomina stipularilor termenilor generali.

Ne rezervam dreptul de a efectua modificari ale T.C.G, sau ale continutului saitului fara o notificare prealabila.

Pentru detalii suplimentare, va rugam sa ne contactati. Membrii personalului nostru vor fi mereu deschisi sa va ajute cu informatiile de care aveti nevoie.

 

REZERVARI

Capacitatea de cazare a hotelului este de 23 camere duble si un apartament.

Alocarea camerelor se realizeaza in functie de disponibilitatea din ziua cazarii. Din acest motiv, nu se poate garanta o camera pe un anumit etaj, cu o anumita pozitionare, camere alaturate etc.

Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor, pe care hotelul incearca sa le onoreze in limita disponibilitatii.

Rezervarea nu se considera finalizata decat dupa primirea confirmarii din partea Hotelului.

Nu se admit in camera mai mult de 3 adulti sau 2 adulti si 2 copii.

Structura camerelor permite adaugarea unui singur pat suplimentar.

Micul dejun si cina sunt incluse pentru 2 pers. / camera și 4 pers. / apartament.

Pentru rezervarile mai lungi de 7 zile sau mai mult de 2 camere se poate solicita un avans care reprezinta 50 % din valoarea sejurului.

 

ANULARI / NEPREZENTARI / PENALIZARI

In cazul anularii rezervarii cu mai mult de 5 zile pana la data de incepere a sejurului, hotelul are dreptul de a aplica o penalizare egala cu contravaloarea primei nopti de cazare, camera fiind disponibilizata pentru cazarea altor clienti.

In cazul anularii cu mai putin de 5 zile pana la data de incepere a sejurului, a neprezentarii sau a reducerilor de sejur anuntate pe parcursul cazarii, hotelul isi rezerva dreptul de a retine cu titlu de daune-interese contravaloarea serviciilor platite si neconsumate, in baza evaluarii punctuale a fiecarei situatii cu exceptia imprejurarilor de forta majora. In aceste cazuri, camera va fi eliberata si disponibilizata pentru cazarea altor clienti.

 

TARIFE SI MODALITATI DE PLATA

Tarifele sunt exprimate pe noapte si includ mic dejun si cina ( TVA inclus )

Taxa de stațiune se plătește  separat la recepția hotelului și costă 5 lei/pers. peste 18 ani /zi .

In cazul sejururilor desfasurate pe intervale de timp cu tarif diferit, pretul va fi calculat proportional.

Micul dejun și cina se vor servi sub formă de bufet suedez sau meniu fix cu servire la masă în funcție de gradul de ocupare al

hotelului din acel moment. Bauturile sunt incluse doar la micul dejun. La cina se pot comanda separat contracost.

Copii mai mici de 10 ani beneficiaza gratuit de cazare, fara obligativitatea plății unui pat suplimentar, daca impart acelasi pat cu parintii.

Copii între 0 si 5 ani beneficiază de mic dejun + cina, gratuit.

Pentru copii între 5 si 10 ani se va achita micul dejun si cina la preț redus ( 50 % )

Pentru adultii și copii cu vărsta peste 10 ani, care nu au inclus micul dejun si cina in pretul camerei, se va achita separat micul dejun ( 40 lei/zi/persoană ) și cina ( 70 lei/zi/persoană )

Patul suplimentar, recomandat pentru copii, se tarifeaza cu 65 lei/noapte.

Pentru al doilea copil cazat intr-o camera cu 2 adulti ,cu varsta mai mare de 10 ani, patul suplimentar este obligatoriu.

Patul suplimentar se achizitioneaza doar cu confirmare anterioara din partea hotelului sau in limita disponibilitatii din momentul solicitarii.

Pentru efectuarea rezervarilor, clientii vor achita un avans din valorea totala a serviciilor turistice solicitate, prin virament bancar, iar restul de plata aferent sejurului se poate achita la receptie cu numerar sau card bancar.

Plata se face in baza proformei emise de Jupiter Premium Hotel SRL care va fi transmisa prin e-mail.

Clientul este responsabil pentru verificarea informatiilor trecute in factura/proforma, pentru a nu aparea neconcordante legate de serviciile solicitate.

Efectuarea platii are valoarea unei confirmari exprese a facturii/proformei , iar eventualele solicitari ulterioare de modificare nu vor fi luate in considerare.

Rezervarea se considera anulata daca nu se respecta termenul de plata mentionat pe factura/proforma.

Ofertele sunt afisate si pe saitul hotelului www.hotelhercules.ro la sectiunea “Tarife & Rezervari ”

Tarifele pot fi modificate in orice moment, majorarile de tarife neafectand rezervarile deja confirmate.

 

ORELE DE SOSIRE SI DE PLECARE

Cazarea ( check- in ) se efectueaza incepand cu ora 16.00, iar eliberarea camerelor se realizeaza pana cel tarziu la ora 12:00 a zilei urmatoare (check- out)

Aceasta regula a fost instituita datorita faptului ca in intervalul orar 12:00 – 16:00 se realizeaza igienizarea camerelor.

In cazul in care ajungeti la hotel inainte de orele 16:00 (dar nu mai devreme de orele 12:00) si avem camere pregatite, cazarea se poate efectua.

La check-in se vor prezenta documentele de identitate (carte identitate, pasaport, certificat de nastere in cazul copiilor minori ) pentru toate persoanele ce vor beneficia de serviciile de cazare.

 

PROGRAMUL DE FUNCTIONARE

Receptie – non stop.

Micul dejun ( tip bufet ) se serveste zilnic intre 8:30 – 10:00, in restaurant sau pe terasa.

Bar : zilnic 8:00 – 23:00.

Restaurant : zilnic 10:00 – 24:00 ( ultima comanda la ora 23 )

 

SIGURANTA

Desi luam toate masurile de precautie, nu ne  asumam raspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate din incinta hotelului (camere, spatii comune, restaurant, bar, plaja si parcare) sau in caz de daune.

Hotelul nu este raspunzator de disparitia banilor care apartin clientilor, recomandand ferm folosirea seifului aflat la receptie.

Nu ne asumam raspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni in urma utilizarii in mod neadecvat a dotarilor din cadrul hotelului.

 

OBLIGATIILE HOTELULUI

Hotelul are obligatia de a asigura clientilor spatiul de cazare rezervat impreuna cu serviciile suplimentare la nivelul calitativ impus de normele metodologice de clasificare.

In cazul in care, dupa inceperea sejurului, o parte importanta din serviciile turistice comandate nu este realizata, hotelul are urmatoarele obligatii:

  1. Sa ofere clientului alternative corespunzatoare in vederea continuarii sejurului, fara majorarea pretului, respectiv serviciile turistice oferite sa fie de aceeasi calitate si cantitate.
  2. In cazul in care nu pot fi oferite clientului alternative corespunzatoare sau acesta nu le accepta din motive intemeiate, sa asigure returnarea contravalorii serviciilor neprestate.

Hotelul este raspunzator pentru buna executare a obligatiilor fata de clienti, cu exceptia situatiei, cand neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa a obligatiilor asumate prin T.C.G. se datoreaza clientului.

 

OBLIGATIILE TURISTILOR

Clientul are obligatia sa anunte hotelul prin telefon ( 0735 644 444 ) sau e-mail ( rezervari@hotelhercules.ro ) in cazul in care, in ziua de cazare soseste ulterior orelor 24.00, sub sanctiunea anularii rezervarii si al retinerii cu titlu de daune-interese a sumelor platite drept avans.

Clientul are obligatia de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui sa o predea in aceleasi conditii la plecare, in caz contrar eventualele lipsuri sau degradari ale bunurilor din camera, vor fi suportate de turist. In cazul in care la sosirea in camera , lista de inventar este diferita de obiectele de inventar prezente in camera, clientul are obligatia de a informa receptia referitor la acest aspect.

Este strict interzisa introducerea si folosirea in camerele hotelului de aparatura electrocasnica (resou, cafetiera, storcator de fructe, fier de calcat, fierbator, etc.)

Clientul este raspunzator pentru luarea la cunostinta si respectarea T.C.G. pe intreaga durata a sederii.

In incinta restaurantului, accesul este permis doar cu o tinuta decenta.

Accesul in incinta hotelului,a restaurantului sau a terasei cu alimente si bauturi din exterior este interzis.

Este interzis accesul copiilor sub 14 ani in incinta hotelului, daca nu sunt insotitii de o persoana majora. In cazul tuturor minorilor, sub si peste 14 ani, raspunderea pentru daunele sau accidentele cauzate de acestia este suportata de parinti respectiv, in lipsa acestora, de tutore, chiar daca parintele sau tutorele nu insotesc copilul. Copiii sub 14 ani trebuie supravegheati incontinuu de un adult.

Este interzisa folosirea prosoapelor in afara camerelor.

Este interzisa parasirea restaurantului sau terasei cu alimente si/sau bauturi, vesela, tacamuri, etc.

 

CONDUITA SI FOLOSIREA SPATIILOR COMUNE

Hotelul isi rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea in restaurant a clientilor in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjeaza alti clienti.

Nu este permis consumul de alimente si bauturi din surse proprii in spatiile comune.

Hotelul nu percepe taxa pentru accesul la internet si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele defectiuni sau lipsei sporadice a semnalului cauzate de furnizorul de internet sau a suprautilizarii acestuia de catre turisti.

Clientul este raspunzator pentru daunele provocate, din culpa sau cu intentie, celorlalti clienti sau personalului, cladirilor, mobilierului si echipamentelor hotelului.

 

MUSAFIRI

Puteti primi musafiri sau oaspeti in camera dumneavoastra intre orele 10.00 si 19.00, fara costuri suplimentare, cu anuntarea in prealabil a personalului hotelului.

In cazul in care clientii primesc vizitatori in intervalul 19:00-10:00, acestia din urma vor trebui sa achite diferenta de tarif si sa se inregistreze la receptie, fara a depasi numarul maxim de persoane admise in camera.

 

SPATIUL DE PARCARE SI AUTOTURISMELE

Locurile de parcare nu se aloca si nu se rezerva, optiunea de parcare facandu-se in baza  disponibilitatii din acel moment.

Hotelul nu percepe taxa de parcare. Parcarea este gratuita in limita locurilor disponibile.

Desi luam toate masurile de precautie, nu ne asumam responsabilitatea in caz de furt sau de daune pe suprafata proprietatii noastre.

 

ANIMALE DE COMPANIE

Din pacate nu dispunem de camere dotate pentru turisti cu animale de companie.

Este interzis accesul cu animale de companie in incinta hotelului.

Hotelul isi rezerva dreptul sa refuze cazarea clientilor insotiti de animale de companie sub sanctiunea anularii rezervarii si a platii unei penalitati echivalente cu intreaga valoare a serviciilor. acceasi sanctiune se aplica si in cazul in care se constata prezenta in hotel a animalelor de companie dupa efectuarea cazarii.

 

FUMATUL

Fumatul este interzis in incinta hotelului, exceptand spatiile amenajate cu scrumiere.

 

NEVOI SPECIALE

Majoritatea spatiilor din hotel nu sunt accesibile persoanelor cu dizabilitati. Orice nevoie speciala trebuie anuntata in avans.

 

RECLAMATII

Reclamatiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, pe toata durata sederii turistilor in hotel. Reclamatiile ulterioare incheierii sejurului nu vor fi luate in considerare.

Hotelul se obliga sa rezolve orice reclamatie primita de la clienti in legatura cu seviciile prestate in maximum 24 de ore de la momentul formularii acesteia.

Reclamatiile privind prejudiciul cauzat prin furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor aduse de client in hotel trebuie aduse la cunostinta hotelului in cel mult o ora de la data constatarii evenimentului.

 

LITIGII

Orice controversa, disputa sau reclamatie care ar putea sa apara in urma aplicarii politicii hotelului nostru, vom incerca sa o rezolvam pe cale amiabila. Daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de instanta competenta in conformitate cu legile romane in vigoare.

 

PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Hotelul garanteaza confidentialitatea datelor cu caracter personal ale clientilor. Datele cu caracter personal colectate cu ocazia efectuarii unei rezervari sau in vederea prestarii serviciilor de turism si alimentatie publica nu vor fi dezvaluite catre terti, cu exceptia cazurilor in care hotelul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.

Informatiile vor fi prelucrate in conformitate cu prevederile legale, putand fi folosite in

scopuri asociate comercializarii serviciilor companiei, cum ar fi:

  • Procesarea comenzilor sau cererilor dumneavoastra.
  • Oferirea de servicii.
  • Facturare.
  • Solutionarea cererilor, intrebarilor sau a reclamatiilor dumneavoastra.
  • Realizarea studiilor de piata si marketing.
  • Contactarea dumneavoastra in legatura cu ofertele noastre.

Cu stima,

Conducerea Hotel Hercules,